logo
logo
Esileht
Uudised
Home3 kõnekeskuse Tiina: “Kui sul on ikka kindel tugi selja taga, siis on kõik OK!”
15/09/2022

Home3 kõnekeskuse Tiina: “Kui sul on ikka kindel tugi selja taga, siis on kõik OK!”

Praeguses töökultuuris on välja kujunenud tava, et ühes kohas töötatakse maksimaalselt kaks kuni kolm aastat ning siis liigutakse edasi uude töökohta. Home3 kõnekeskuse töötaja Tiina näol on tänapäeva mõistes tegemist suure erandiga. Tiina on üks kõige pikema tööstaažiga inimesi meie Home3 meeskonnas, olles töötanud meie kõnekeskuses ligi 10 aastat.

Otsustasime Tiinaga maha istuda, et rääkida temast, tema tööst ja kogemustest ning elust enesest.

Kuidas sa Home3 sattusid?

Olen tegelikult saarlane ja 52-aastaselt tulin „vilkuvate suurlinna tulede“ tõttu pealinna. Panin oma kassi puuri, koera rihma otsa ja hakkasin tulema. See oli 2013. aasta veebruarikuu esimene kuupäev, laupäev ning sel päeval sai minu kolimisprotsess alguse. Kolm päeva hiljem tulin Pärnu maanteele tööle ja sellest ajast saadik olengi siia jäänud. Nüüdseks on sellest möödunud 9 aastat ja 7 kuud.

Mis on sinu lemmik seik, mis on Home3-s töötades juhtunud?

Kord ütles tagasisides üks klient, et suhtles väga meeldiva tibiga. Vaatasin siis tema sünniaastat ja oppaa – ta oli noorem kui minu noorim poeg. Nii tore, kui mind veel tibiks peetakse.

Lisaks sellele on mind ees letis olles kutsutud kohtingule, toodud kommi ja isegi värviline pastakas on kingitud!

Mis on olnud sinu jaoks kõige meeldejäävam kõne?

Kõige rohkem meeldivad mulle endale need kõned, mis lõpevad positiivse tulemusega ja kõige meeldejäävamad on olnud ikka need kõned, kui olen mõne kuulsa inimesega rääkinud – näiteks olen rääkinud tuntud poliitikutega, lauljatega ja paljude teiste põnevate inimestega.

Muidugi jäävad meelde ka kõned, kui olen vanamemme tund aega telefoni teel juhendanud ja siis saanud lõpuks koos teleripildi tööle. Läbi telefoni on aru saada, et vanamemmel on tänulikkusest silmad märjad ja seetõttu minu omad ka. See on töövõit!

On tulnud ette ka kõnesid, kus keskealine mees on väga solvunud, kui ta on enda meelest kõike teinud, et telerisse pilti saada ja veendunud, et tehnika on katki, kuid minu lühikese juhendamise peale on teleripilt ees. Peale seda olen kohe tajunud, kuidas kliendi hääl muutub ja kõnetoon on veidike „solvunud“, kuid siin ju ei ole põhjust solvumiseks, sest meie ju töötamegi selleks, et oma kliente aidata!

Oled sa kokku arvutanud, mitu minutit oled klientidega kokku rääkinud?

Ei ole, aga seda on vist päris palju!

Mis on sind Home3 juures paelunud, et oled kõikide aastate jooksul ikkagi Home3 meeskonda jäänud?

Väga trafaretne vastus, aga mul on super kolleegid! Eks nagistamisi on ka ette tulnud, aga üldiselt saame ikka pagana hästi läbi. Kui sul on ikka kindel tugi selja taga, siis on kõik OK!

Kas tunned, et Home3-s töötamine on sind inimesena arendanud? Kuidas?

Olen saanud palju tehnilisi teadmisi juurde.

Mis sind motiveerib?

Ei saa öelda, et see on raha, sest on kindlasti kohti, kus on suurem palk. Üldiselt olen väga lojaalne töötaja ja ei kipu töökohti vahetama.

Oled juba suure staažiga kõnekeskuse töötaja. Mis nõu annaksid sa noortele, alles alustavatele kõnekeskuse töötajatele?

Elus tuleb kõik ära proovida. See koht on suhtlemise õppimiseks väga hea töökoht!

 

Kui soovid Home3 tiimiga liituda ja töötada meelelahutusmaailmas, siis saada oma CV ja lühike enesetutvustus aadressile cv@home3.ee
Tagasi
1 / 3
gallery img
close
next

Teade edukalt edastatud

Sinu kiri on edastatud, täname!

close