fbpx
logo
logo
Esileht
Uudised
Home3 klientide rahulolu-uuringu tulemused
02/07/2021

Home3 klientide rahulolu-uuringu tulemused

Viisime 2021. aasta kevadel oma klientide seas läbi rahulolu-uuringu, et saada tagasisidet, mis on meie klientide jaoks oluline, millega ollakse rahul ning mida võiksime parandada.

Meile on suureks tunnustuseks klientide hinnang ning rahulolu klienditeenindusega – klientide sõnul on meil usaldusväärsed, abivalmid ja viisakad töötajad, kes on mõistvad ning aitavad võimalikke probleeme kiiresti ja professionaalselt lahendada. Kliendid kiidavad ka meie sõbralikku ja kvaliteetset kliendituge ning peavad meid usaldusväärseks ettevõtteks.

Arusaadavalt peetakse kõige olulisemaks teenuse ja seadmete töökindlust ning kiiret ja kompetentset klienditeenindust. 84,7% klientidest on Home3 klienditeeninduse ja klienditoega väga rahul ning 81,8% tunneb, et klienditeenindus suutis kohe nende murele lahenduse leida.

Meil on hea meel näha, et klientide rahulolu on kasvanud meie teenuse töökindluses ja info edastamise operatiivsuses. Kõige rohkem on kasvanud klientide rahulolu meie klienditeeninduse kättesaadavusega telefoni ja e-kirja teel – kliendid hindavad kõrgelt meie kompetentseid töötajaid.

Enamik uuringule vastanutest pidas meie kanalivalikut väga heaks. Saime ka soovitusi, milliseid kanaleid soovitakse veel meie valikus näha ning oleme selle eest väga tänulikud. Tegeleme enimküsitud kanalite lisamisega meie valikusse.

Kliendid kiitsid väga meie tehnikuid. Home3 tehnikud on klientide sõnul väga asjalikud, sõbralikud, viisakad ja kiired, 95% juhtudest aitas tehnik kohe probleemi lahendada.

Mida saaks Home3 parandada? Tehnikamaailmas arenevad teenused ja seadmed kiiresti ning arusaadavalt on klientide ootused teenuse kvaliteedi ja arenduste osas kõrged, seda toodi välja ka uuringus. Kliendid rõhutasid järelvaatamise, seadmete ja tehnika innovatsiooni ning teenuse üldise töökindluse olulisust. Kinnitame, et võtame teie tagasisidet kuulda ning panustame jätkuvalt, et meie teenust arendada ja veelgi paremaks muuta.

Klientide sõnul eelistavad nad meie teenust, sest meil on maapiirkondades kõige parem levi – Home3 teleteenus ei sõltu kaabli olemasolust ega mobiililevist, hea valik kanaleid, sh filmi- ja spordikanalid ning hea hinna ja kvaliteedi suhe.

Täname kõiki kliente, kes küsimustikule vastasid!

Kui soovid Home3 teleteenuse kohta lisainfot, siis võta meiega ühendust veebilehe all paremal nurgas oleva vestlusakna kaudu, kirjuta info@home3.ee või helista numbril 698 9000.

Tagasi
1 / 3
gallery img
close
next

Teade edukalt edastatud

Sinu kiri on edastatud, täname!

close