Home3 on nomineeritud viie kõige kiiremini kasvava brändi hulka
Brand Capitali värskest uuringust selgusid Eesti kõige silmapaistvamad brändid. Tänavune Brand Capitali uuring uuris sügavuti avalikku arvamust tehisintelligentsi, mikromobiilsuse, produktiivsuse, jätkusuutlikkuse ja teiste teemade kohta.
Rahvas on rääkinud, parimad brändid on selgunud. Foto: Baltic Brand Forum
Brand Capitali brändi- ja elustiiliuuring on ligi kaks kümnendit võtnud luubi alla Baltikumi elanike harjumused. Uuring hõlmab endas üle 600 kaubamärgi ja üle 300 erineva elustiili ja harjumustega seotud küsimuse. Tänavu viis uuringu läbi Norstat, kes küsitles kokku üle 3000 majanduselus osaleva Baltikumi elaniku.
Viie kõige kiiremini kasvava brändi kategoorias on nomineeritud ka Home3. Lisaks Home3-le on laureaadid IKEA, Netflix, Salva ja Värska.
Iga riigi ning Baltikumi-ülesed võitjad kuulutatakse välja Baltic Brandi auhinnatseremoonial 22. septembril Tallinnas Fotografiskas. Üritust kantakse üle Delfi.ee portaalis ja Baltic Brandi sotsiaalmeediakanalites.
Allikas: Turundajate Liit