fbpx
logo
logo
Esileht
Uudised
Home3 müügiagent on nagu motosportlane
14/06/2021

Home3 müügiagent on nagu motosportlane

Home3 ukselt-uksele müügiagendi töö meenutab veidi meie rallisangarite Ott Tänaku ja Martin Järveoja elu. Päev veedetakse kahekesi autos Eesti maapiirkondi väisates ja sõites ei puudu ka tavapärane tööjaotus – üks on juht, teine kaardilugeja. Hiljuti Home3 tiimiga liitunud Kaur räägib meile värske pilguga, kuidas näost näkku müügimehe tööpäev välja näeb, mida see töö talle andnud on ja kuidas erinevad ukselt-uksele ja kaubanduskeskuses müük.

Ukselt-uksele müügimehe tööpäev algab Kauri sõnul eelmisel õhtul auto tankimise ja tööpiirkonna valimisega. Äratus on reeglina 8 ja 8.30 vahel olenevalt väljasõidu kaugusest. Lisaks tšempionite hommikusöögile aitab edukale päevale kaasa eesmärkide välja kirjutamine, kerge turgutav hommikuvõimlemine ning vaimne häälestamine. Kui paarimees on peale korjatud, algab sõit klientide poole. Teel tööle arutatakse üldise eluolu kõrval ka eelmiste tööpäevade tulemusi ja viimastel müügikoolitustel õpitut. Tööpäev algab pärast 9.00, et inimesi mitte liiga vara äratada ning kestab talvel hämaruse saabumiseni, suvel ka kella viiest kauem. Müügipiirkonna maju käiakse tavaliselt läbi vahetustega.

Kaur nimetab müügimehe töö plussidena rutiinipuudust, pidevat enesearengu võimalust, häid koolitusi ja palka ning lahedat kollektiivi. Ta leiab, et müügimehe mitmekülgne töö on väga hea võimalus uute ja huvitavate inimestega kohtumiseks, sest mitte kunagi ei tea milline inimene elab majas, mida ta järgmisena külastab. „Tunnen, et selle töö valimine on üks parimaid otsuseid mu elus,“ rõõmustab ta. Kauri sõnul on isegi ta sõbrad ja tuttavad hakanud küsima, kuidas ta nii vabalt suhtleb, erinevates ringkondades tuntud on ning pidevalt uusi tutvusi leiab.

Kaur julgeb Home3 näost näkku müügiinimese tööd soovitada peaaegu kõigile kui välja jätta need, kellele meeldib rutiin ja inimeste vältimine. Müügitöö käigus omandatud julgus ja suhtlusoskus on Kauri jaoks hindamatu. „Mina olen terve elu olnud väga sotsialiseeruv inimene, kuid vahepeal ikka tekkis tunne, et ei julge mõne võõra inimesega suhelda või abi küsida. Kuu aega müügimehena töötamist ja see hirm oli kadunud.“

Kuidas inimesed ukselt-uksele müügimeestesse suhtuvad? Kauri sõnul on suurem osa inimestest sõbralikud ja positiivsed ning negatiivsust kohtab harva. Tema arvates jagunevad inimesed kolmeks. Esimesed on skeptikud, kes kuulavad siiski pakkumise ära. Teised on negatiivselt meelestatud ja peavad müügimehi sulideks, sest ukselt-uksele müük pole Eesti väga levinud praktika. Kolmandad aga võtavad müügimehed avasüli naeratades vastu ning pakuvad kohvi, teed ja kommi. „Nemad teevad alati tuju veel paremaks,“ tunnistab Kaur. „Ükskord ei lubanud üks tädi mind ja mu paarimeest enne minema, kui olime ära joonud tassi kohvi ja ära söönud vähemalt kaks tema tehtud pirukat.“

Kuigi ukselt-uksele müük on Eestis vähem levinud, peab Kaur seda meeldivamaks kui müüki kaubanduskeskuses. „Kaubanduskeskuses saab küll rääkida rohkemate inimestega, kuid keskkond on hoopis teine, rohkem on vältimist ja eelarvamusi. Ukselt-uksele seevastu aga jäädakse rääkima 99% kordadest, inimesed on sõbralikumad.“ Kauri sõnul ollakse ostukeskuses skeptilisemad, aga ukselt-uksele müük on klientidele mugavam ning nad saavad aru, et müügimees tahab nende olukorda parandada. Home3 on Eestis üks vähestest, kes on teinud ukselt-uksele müüki järjepidevalt ja regulaarselt kokku juba pea 9 aastat.

Kui Sulle pakub huvi TV3 Grupis töötamine, siis uuri meie tööpakkumisi Home3 kodulehelt.  

Kui soovid Home3 teleteenuse kohta lisainfot, siis võta meiega ühendust veebilehe all paremal nurgas oleva vestlusakna kaudu, kirjuta info@home3.ee või helista numbril 698 9000.

Tagasi
1 / 3
gallery img
close
next

Teade edukalt edastatud

Sinu kiri on edastatud, täname!

close