logo
logo
Esileht
Uudised
HD-kvaliteedis TV3 kanal nüüd positsioonil nr 3
26/03/2021

HD-kvaliteedis TV3 kanal nüüd positsioonil nr 3

See tähendab, et kõik meie kliendid saavad vaadata oma lemmikuid saateid, sarju ja filme nüüd veelgi parema pildikvaliteediga. 

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

Kas ma pean ise midagi tegema, et TV3 kanalit HD-kvaliteedis näha?

Enamike klientide digiboksides toimub muudatus automaatselt. Mõningatel juhtudel võib ekraanil olla kuvatud kiri “Uuendus on saadaval, jätkamiseks vajuta OK” – sellisel juhul vajuta puldil OK muudatuse kinnitamiseks.

Kas minu kuutasu muutub?

Ei, antud muudatusega muutub ainult TV3 kanali pildikvaliteet positsioonil nr. 3. Sinu kuutasus ega lepingus mingeid muudatusi ei toimu.

Olen siiani vaadanud TV3 HD-kvaliteedis kanalit positsioonilt nr 103. Kas minu jaoks muutub midagi?

Jah, nüüd näed ka Sina TV3 HD-kvaliteedis kanalit positsioonilt nr 3. Positsiooni nr. 103 enam ei eksisteeri!

TV3 kanalil (positsioon nr 3) on kuvatud veateade. Mida teha?

Kui ekraanil on kuvatud veateade: “Antud kanal pole tellitud”/”Teenus pole aktiveeritud”, siis vajavad signaaliõigused uuendamist. Seda on võimalik teha iseteeninduses, automaatvastajaga telefonil 698 9000 või võttes ühendust Home3 klienditeenindusega.

Kuhu pöörduda, kui mul on veel küsimusi / tekib probleeme?

Meie klienditeenindus on alati valmis kõikide küsimustega aitama. Selleks helista meile (E-P 9:00-21:00) telefonil 698 9000, saada email hoolime@home3.ee või kirjuta kodulehe all nurgas asuva vestlusakna kaudu

Tagasi
1 / 3
gallery img
close
next

Teade edukalt edastatud

Sinu kiri on edastatud, täname!

close