logo
logo
Esileht
Uudised
Teenindame kliente e-kanalites ja telefoni teel
17/03/2020

Teenindame kliente e-kanalites ja telefoni teel

Seoses suurenenud viiruse leviku ohuga on Vabariigi Valitsus kuulutanud Eestis välja eriolukorra. Selleks, et hoida oma töötajaid ning kliente ja piirata viiruse levikut, oleme muutnud oma töökorraldust.


FÜÜSILISE KOKKUPUUTE VÄHENDAMINE
Viime võimalikult paljud töötajad üle kaugtööle. Sulgesime  kõik Home3 esindusedKliente teenindame edasi e-kanalite kaudu ning telefoni teel. Füüsilise kokkupuute vähendamine on oluliseks meetmeks viirushaiguse leviku tõkestamisel.


E-KANALITE KASUTAMINE
Soovitame klientidel pöörduda meie poole e-kirjade ja veebi suhtlusakna kaudu. Home3 kliendid saavad paljudeks toiminguteks kasutada ka meie iseteenindust. Kuna muudatused võivad pikendada telefoniliinide ootejärjekorda ja kodust töötamine ei võimalda kõiki vastuseid anda nii kiirelt kui varem, siis palume klientidelt mõistvat suhtumist! Oleme oma klientide jaoks olemas, vastame kõigile küsimustele ja aitame probleemide korral.


ESINDUSTE TÖÖ

16. märtsist töötavad meie esinduste töötajad kodukontori vahendusel. Klientidega suhtleme telefoni, e-kirjade ja veebi suhtlusakna kaudu. Füüsilised esindused on viiruse leviku tõkestamiseks suletud.


TEHNIKUTE TÖÖ

Oleme rakendanud oma tehnikute visiitide puhul erinevaid ennetavaid samme, maandamaks viiruse levikuga seotud riske. Kasutame desinfitseerivaid vahendeid ja kõikide Home3 tehniku visiitide puhul küsitakse kliendi käest nii eelnevalt kui ka kohapeal üle, ega tema kodus pole keegi haige või karantiinis. Ohu korral oleme sunnitud tehniku visiidi edasi lükkama, aga kõik see on vajalik, et kaitsta oma kliente, töötajaid ja piirata viiruse levikut.

TEENUSTE TELLIMINE JA MUUTMINE
Kuna inimesed veedavad rohkem aega kodus, siis võib tekkida soov vahetada paketti või tellida juurde lisakanaleid. Kõike seda saab teha füüsilist kontakti vältides, kasutades selleks e-kanaleid. Tellige iseteenindusest, saatke oma soov kodulehelt, e-kirjaga või vestlusakna kaudu või helistage meile.

TOODETE TELLIMINE JA KOHALETOIMETAMINE
Hetkel on kullerfirma DPD peatanud seadmete kohaletoimetamise ja kliendile üleandmise seoses viiruse leviku ohuga.

SEADMETE JÄRELTEENINDUS, RIKKED, TEHNILISED MURED JA KÜSIMUSED
Rikete ning muude tehniliste murede ja küsimuste korral on klientidele abiks tavapärased Home3 kanalid. Küll peab arvestama sellega, et kriisiolukorra tõttu võivad infoliinid olla tavapärasega võrreldes enam koormatud. Lihtsamatele muredele leiab lahendused ja vastused meie kodulehelt alamjaotusest Klientidele.

ARVETE INFO JA TASUMINE
Soovitame kõikidel klientidel võimaluse korral arveid tasuda iseteeninduses või e-kanalite vahendusel. Arve tasumiseks saab mugavalt kasutada ka pangalinke või sõlmida püsimakseleping arvete tasumiseks kliendi eelistatud pangas.

 

Hoidke oma tervist ja nautige meelelahutust turvaliselt teleriekraani vahendusel!

Tagasi
1 / 3
gallery img
close
next

Teade edukalt edastatud

Sinu kiri on edastatud, täname!

close