fbpx
logo
logo
Esileht
Uudised
Home3 tehniliste teenuste juht – 5G muudab tehnikamaailma väga palju paremaks
07/05/2021

Home3 tehniliste teenuste juht – 5G muudab tehnikamaailma väga palju paremaks

Tehniliste teenuste juht Kristofer on Home3-s töötanud juba 11 aastat ning on selle aja jooksul pidanud kuut erinevat ametit. Kristofer, kes väljaspool tehnikamaailma on kirglik jalgpallur, räägib meile täna oma tööst Home3-s ning mida toob tulevik teleteenuste maailmasse.

Töö Home3-s

„Mäletan töövestlust hästi, sest see oli 2010. aasta 8. märtsil – naistepäeval,“ alustab Kristofer, kelle karjäär Home3-s sai alguse telefonimüügi osakonnas (ettevõte kandis tol ajal nime Viasat). Kuue kuu pärast liikus Kristofer edasi teenindusosakonda, kus ta oli mitu aastat kõnekeskuse poolel ning seejärel teenindussaalis Home3 vahetu esindaja.

2017. aastal alustas Kristofer tehniliste teenuste spetsialistina ja 2020. aastast on ta Home3 tehniliste teenuste juht. Seega on Kristofer 11 aasta jooksul Home3-s töötanud kuuel erineval ametikohal ning jõudnud telefonimüüja kohalt osakonna juhiks.

Kristofer on tehnoloogiaga sõber olnud kogu elu. Sellega seotud ametikoha poole tõmbas Kristoferi ka kogemus klienditeeninduses: „Kui kliendil oli mure, siis suutsin alati välja mõelda võimalikud põhjused ja seega ka lahenduse.“ Kristoferi sõnul hoiavad teda Home3-s põnevad tööülesanded ja meeldiv seltskond, kellest mitmega suhtleb ta ka väljaspool tööd.

Jalgpall

Tehnikamaailma kõrval on Kristoferi teine suur kirg jalgpall, millega ta on tegelenud kuueaastasest saati. Nooruses oli Kristofer pidevalt noortekoondise kandidaatide seas. Pärast paariaastast vigastuspausi mängis ta umbes viis aastat Nõmme Kaljus ning kaks hooaega nende ridades ka kõrgliigas. Nüüd mängib Kristofer oma lõbuks toredatest harrastajatest koosnevas meeskonnas Maarjamäe Igiliikur. Kristofer on korraldanud ka heategevuslikke jalgpalliturniire.

Kristofer palliga ja FC Igiliikur Foto: Aldis Toome

Mis on 11 aasta jooksul muutunud?

„Piltlikult öeldes sai seadmeid reguleerida rusikaga peale lüües,“ naerab Kristofer kümne aasta taguseid masinaid meenutades. Tänapäeval on seadmed palju keerukamad ning vajavad spetsiifilisemaid teadmisi. 11 aasta jooksul on jäänud satelliittelevisiooni tööpõhimõte endiselt samaks – vaja läheb antenni ja digiboksi, kuid seadmed on muutunud võimsamaks. Terava pildiga HD kanalitest võis Kristoferi karjääri algusaastatel vaid unistada, samuti polnud internetipõhiseid mugavaid teenuseid nagu järelvaatamine ja salvestamine. Täienenud on ka digiboksi võimalused, näiteks saatekava.

Mida toob tulevik?

Kristoferi sõnul oli juba aasta tagasi koroonaepideemia alguses näha, et sideoperaatorid ja 4G mobiilne internet ei tule nõudlusega toime, seega uuendused on vajalikud. Kristofer usub, et kui 5G saabumisega liiguvad teenused rohkem võrku ning lisandub ka erinevaid lisateenuseid. „Praegu on salvestamisteenuseid veel vähe ning neil on piirangud nagu 7 või 14 päeva. Arvan, et 5G puhul piirangud järelvaatamisele kaovad ning teenused muutuvad kiiremaks ja sujuvamaks“. Kristoferi arvates sillutab kiire 5G internet teed ka teravama pildiga telekanalite laiemale levikule. Veel peab ta vajalikuks märkida, et kuigi televisioon liigub aina rohkem voogedastusplatvormidele, siis statistiliselt on lineaar-televisioon veel eduseisus ning satelliitside, mida kasutab ka Home3, on lineaar-televisiooni edastamiseks väga hea ja stabiilne lahendus.

Tagasi
1 / 3
gallery img
close
next

Teade edukalt edastatud

Sinu kiri on edastatud, täname!

close